Belief makes things real

Tjena hejsan!
Sitter här, lite smått uttråkad faktiskt. Har för tillfället hela huset för mig själv, så det är lugnt, men ändå helt dött. Det ända jag hör just nu är hunden som snarkar, haha. Skolan idag var väl ganska chill egentligen. Efter lunch så hade vi besök av Here 4U, så dom snackade lite. Efter det så fick vi nya skåp! Dom har gjort om en del i skolan. Ser faktiskt ganska fräscht ut, men jag fattar inte varför dom bytte ut sofforna i hörnet. Istället så har vi fått en skitful, men whatever.
Nej, jag ska nog faktiskt ta och lira lite GH. Det är den gitarren jag får leva på för tillfället, min riktiga är ju sönder! Hehe, men aa..

Ses och hörs!
Bye

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0