Crazy

Ja, vad ska man säga? Kan väl börja med:
Wohoo, jag är tillbaka i västerås igen! (Eftersom jag inte skrev igår så tar jag ut den stora glädjeyran idag!) Stockholm var nice, mycket trevligt att komma bort från den här stan, och mycket trevligt att få umgås med kusin!
Dagen idag då.. Den har inte varit alltför bra.. Började med idrotten, då jag var någon centimeter från att få ett lysrör i huvudet, efter att någon skjutit en boll på en lampa så röret lossnat. Jag blev väl lite chockad, men tjejerna blev mer till sig än mig. Läskigt var det iallafall. Sen lite senare på idrotten (vi hade handboll) gjorde Bagge illa sig. Hon vred knät, och det var riktigt läskigt. Man såg verkligen hur hon vred till det, aj aj aj! Men kämpe som hon är så skulle hon gå på benet på en gång, och vi, så snälla som vi är, hjälpte henne såklart med hennes saker. Hon åkte senare till akuten, och jag hoppas verkligen allt gick bra.

Nu ska jag städa lite, sen ska jag träffa Josephine som jag inte träffat på väldigt länge.
Vi hörs
Pussen

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åå ni är så snälla. tack gumman, allt gick fint!

2009-04-20 @ 21:20:21
Postat av: Marika

Vad bra Mikaela! Se till att bli riktigt bra nu!

2009-04-21 @ 07:43:43

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0