Goodbye my almost lover

Haha, hjälp mig. Mitt liv är till en stor del förstört just nu! En sträng på min älskade gitarr gick av! Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Såg en as bra och skön gitarr på stan idag, med stålsträngar som jag vill ha, för 795 spänn! Hur billigt och bra är inte det för en gitarr liksom? Jag har ju pengar och så, men det ska gå till en ny mobil.. Så jag får väl vara utan gitarren i.. Ja, typ 2 månader iallafall.. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Sitter här och gör ingenting. Pratar om lite allt möjligt med kusinen på MSN. Hon har tur hon ska ni veta. Gaah!
Ja.. Mer finns det väl inte att skriva nu, förutom att jag är sjukt skoltrött! Det tar verkligen kål på mig!
HEJDÅ!

Tänkte ändå lägga upp 2 låtar
Älskar dom




Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0