Here is gone

Har ingenting att göra, så jag tänkte göra ett sånt här test. Skit kul ju! Sen ska jag lägga mig ner och vila till en film. Har en sån förjävla huvudvärk just nu. Får hoppas att provet gick bra idag också, vill verkligen ha godkänt..
See ya!

Favoritfärg: Svart, blå.
Favoritdjur: Katt och hund
Favoritmat: Tacos/mammas mat
Favoritdryck: Coca cola
Favoritsysselsättning: Gitarr, innebandy.
Favoritplagg: Förut var det mjukis, nu har jag börjat gilla leggings.
Favoritaffär: H&M kanske..
Har du glasögon/linser: Nej
Har du/haft tandställning: Har det just nu
Hur gammal va du när du förlorade oskulden: 15
Var du full då?: Nejnej
Oskyddat?: Nej, skyddat.
Har du sex idag: Noo
Äter du p-piller?: Nej
Har du mobil: Jarå
Vilken sort: Nokia Slide eller något
Vilken operatör: Comviq Kompis
Hur många sms får du varje dag?: Varierar
Hur många telefonsamtal får du: Inte många.. Hatar att prata i telefon
Bästa tv-program: Nip/Tuck!
Bästa film: Hmm.. Vet inte
Bästa reklam: Ingen aning..
Är du slarvig eller pedant: Mer slarvig, hehe
Hur ofta damsuger du ditt rum: Alltför sällan tror jag
Har du tänkt någon gång att du vill planera ett mord på någon: Näe, inte direkt va..
Är du rasist: Verkligen inte
Vem diggar du mest, Paris Hilton eller Britney Spears: Britney, haha
Idol: Finns bara env
Vad består din garderob av:
Olika, men mest träningsoveraller tror jag
Favorit plats: Jag vet faktiskt inte
Fordon: Bil..?
Cafe: Vet ej
Brukar du titta på dig själv i spegeln: OM jag gör
Är du blyg?: Väldigt!
Är du omtänksam?: Ja, det är jag. Hoppas andra tycker det också
Är du Smart?: Ehm.. Nej
Hur mycket pengar har du varje månad?: Oj oj oj, olika
Några piercingar?: Njae, har hål i öronen
Egen dator?: 2
Vilken svärdom använder du mest: Fuck och fan
Har någon av dina vänner barn?: Haha, nej
Vill du ha barn: Ja, kanske 2
Kan du vissla?: Ja, men bara inåt :o
Tror du på horoskop: Ibland
Vilken årstid gillar du mest: Sommarsommarsommar!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0