I can't live if living is without you

Hejsan hejsan!
Har nyss kommit hem efter att ha solat lite granna. Vi tog även en latte och brownie på 7eleven. Mycket gott. Nu sitter jag här och tänkte måla mina naglar medans kusinen duschar. Jag ska duscha efter henne, för man luktar inte gott efter att ha solat, inte. Efter det ska vi väl fixa oss, kanske käka lite mat, sen bär det väl av ut på äventyr som alltid. Känner lite grann i benen efter promenaden igår. Frågan är ju: hur långt gick vi? Jäkligt långt var det! Det måste ha vart iallafall minst en mil. Aja, whatever..

Nu ska jag fixa nailsen, sen blir det duschen!
Vi hörs kanske senare!
Puss

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0