I hope it's gonna make you notice

Nu sitter jag och är lite nervös faktiskt. Ska ha historia provet idag, och jag är så sjukt osäker på om det är rätt, och jag vet inte om jag kan.. Får verkligen hoppas på det bästa, att det går bra. Vill bara ha det gjort och åtminstone ett G! Heja mig.
Imorse var vi 7 utespelare på innebandyn. Det var väldigt lugnt, och ganska roligt. Först körde vi 100 passningar. Inom loppet av en minut så skulle man hinna passa varandra 100 gånger. Det gick väl helt okej, jag och Kajsa kom iallafall upp till 95. Efter det så var det en liten teknik tävling. Roligt det också. Resten av tiden spelade vi match, var roligt det också, fast liiite segt.
Nu sitter jag här, sjukt trött! När jag kommer hem så ska jag ta en tupplur, det behövs verkligen!

Ha en bra dag!
Ciao!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0