In the ayer

Hello!
Sitter här hos kusin. Har nyss ätit köttbullar och mackaroner (rackaroner). Enligt Louise så steker man köttbullarna i soya? Inte för att jag visste det, men okej.. Hon är ju trots allt stockholmare..
Så.. Vad har vi gjort idag då?
Jo, vi tog oss först en trip ner på stan för att sola. Kan ju säga att det syns på mig, hehehe. Sen åkte vi hem, duschade, åt och fixade oss för att dra ut, till globen. När vi var där så kom vi ju inte in, för det var slut på biljetter och det var så lite tid kvar, så vi passade på att ta lite kort vid en fin damm utanför globen-hotellet. Eller "vi" tog inte kort, utan jag tog kort på en villig kusin. Snacka om att hon var sugen idag alltså! Hehe. Efter det så gick vi för att ta "turist-bilder" utanför globen. På ett kort så skulle Louise hoppa, och då kom det en man som sa:
"Så där kan ni ju inte göra! Det är ju motvind, så ni måste hoppa!"
Han ville vara med på kort då dom hoppade (Louise och mannen, bild där nere)
Efter det så gick vi vidare. Jag träffade mina tränare Martin och Peter, och lite senare träffade jag även min farbror.
Sen har vi inte gjort så mycket, misslyckades med att äta på Kungshallen eftersom vi inte hade pengar. Too bad, så här sitter vi, mätta på köttbullar och mackaroner när man kunde ha fått ner en god pizza i magen. Men whatever.

Nu sitter kusin här och dreglar efter datan, så hon ska väl få den då.. Får inte ens gå in på MSN för den jäveln *gråt*
Aja, skit samma.. Vi hörs!

 - Louise som posar för fulla muggar utanför globen.
 - SM GULD, SM GULD, SM GULD! Grattis!!! (Ja, vissa fick ju inte uppleva känslan inne i den stora golfbollen, så vi anordnade ett eget litet SM!!)





Pusshej

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0