I've been through hell, now show me heaven

Sitter här, ensam en lördag natt. Kom hem från Filippa för ett tag sen, så jag tänkte göra en sån här rolig lista, bara för att jag känner för det!

Skostorlek: 37-39, beror på skor
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär?: Nope..
Skor som du bar idag: Tygisar
Dina svagheter: Mycket, men främst självförtroendet..
Rädsla: Att förlora de som betyder mest
Målsättning: Mycket

Första tanken då du..
vaknar: Typ.. "Nej, sova mer" eller "Vad är det för dag?"
innan du..:
somnar: Olika
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola, no doubt!
McDonalds eller Burger King: Donken, utan tvekan
Adidas eller Nike: Båda!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Visste inte ens att det var olika..
Choklad eller vanilj: Choklad, tack!

Svär du?: För ofta
Sjunger du?: 24/7!
Duschar du varje dag?: Typ, ja
Gillar du skolan?: Personerna är klockrena, det andra tar kål på mig..
Tror du på dig själv?: Alldeles för sällan
Kommer du överens med dina föräldrar?: Absolut. Eller.. För det mesta iallafall

Har du någonsin..
Blivit rånad?: Mjo..
Blivit kallad hora?: Nej, har klarat mig undan det.
Blivit nerslagen?: Nope
I framtiden..
Namn på barn?: Hmm.. Funderar fortfarande
Hur vill du dö?: Vill inte dö för tillfället, så jag har inte tänkt på det
Vad vill du bli när du bli när du blir stor?: Ha ett bra jobb, en familj och vara lycklig
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Familjen och några vänner
Antal CD-skivor du äger: Haha, jag vet inte
Antal tatueringar: Hmm.. Iallafall en vill jag ha
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ganska många faktiskt, typ födelsedagar, sen en artikel på sol-sidan om när jag bröt foten, hahaha

Kommentarer
Postat av: mikaela

Blivit kallad hora?: Nej, har klarat mig undan det



haha, vissa andra har ju inte den turen ;D

2009-04-05 @ 12:39:02
Postat av: Marika

Aww, Mikaela då! :( :D

2009-04-06 @ 23:09:19

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0