Promise me tomorrow starts with you getting high

Hejsan svejsan!
Sitter i skolan. Jag undrar hur många gånger jag har skrivit det egentligen.. Iallafall, så har vi engelska för tillfället. Kajsa och jag ska skriva om Irland. Är det någon mer än jag som har tänkt på deras dialekt? Haha, jag älskar den! Sitter här och är samtidigt väldigt irriterad på en viss person i detta rum som ger ifrån sig alldeles för mycket oväsen. USCH! Vill bara slå den personen, väääldigt hårt..
Idag blir det bara lugnt. Måste städa rummet, det ser verkligen ut som skit, så det behövs. Sen får vi väl se vad som händer helt enkelt.

Nej, let's talk some english!
See you later, alligator!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0