Rock away

Tjenare folket! Har blivit grymt dåligt med uppdatering nu i helgen eftersom det var cup. Vi åkte iallafall ut i semifinalen, men vi spelade så jäkla bra. Helgen var klockren! Även fast jag och Filippa jobbade 05-14 så var vi väldigt pigga. Och det fanns ju en anledning till det, haha! Vi sov iallafall bara 2 timmar natten till lördagen, och det var ju inte allt för bra. Mitt humör var inte alls på topp, och jag kände att det gick ut över lite folk. Förlåt. Men men. Som sagt, så var helgen klockren. Tack för det allt och alla!

Tänkte göra en lista ifrån helgen, hehehehehehe.
Matköns
Sötaste: Lillkillen som trängdes i matkön enbart för att få deltagarkortet ikryssat av mig! :')
Snyggaste: Killen från örebro, tränaren och såklart Falun killarna!
Roligaste: Killen från Storvreta som la sig i mitt och Filippas snack, haha.
"Uschigaste": Fjortistjejerna som tittade snett på en när man snackade med pojkarna. AVIS!

Hehehe, puss på att sitta och kryssa av deltagarkort!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Asså vad säger man :D haha

måste göras om säger jag bara :D



you spin my head right round, right round when you going down, when you go down down :D:D



saknar fett mycket :D och usch på fjortis tjejerna =/

2009-05-02 @ 12:40:39

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0