Take me there

Tjena!
Sitter här, ganska nyvaken. Vaknade väl för.. Ja, 20 minuter sen kanske. Eftersom kusin då fortfarande låg och sov så passade jag på att sätta mig lite här. Kändes ju inte alltför värt att ligga kvar i sängen direkt. Men nu ser jag att hon tittar lite, hehe. Får väl se om hon kan ta sig upp snart, här vill jag ju inte sitta för länge, jag ska ju hem idag. 
 
Näe, nu ska jag inte sitta här så mycket längre. Ikväll bär det ju iallfall av till Västerås igen. Blir väl skönt, men det har varit skönt att ha varit borta ett tag också.
Aja, vi hörs!
Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://designbyjessica.blogg.se/category/utlottningar.html

2009-04-19 @ 11:40:38

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0