Tester<3<3

Gör detta testet inom tjugo min annars händerdet något som du inte vill, IMORGON!
Hur..
Svarar du i telefonen: På hemtelefonen svarar jag "Hej, det är Marika" På mobilen säger jag bara "Hallå"
Gör du när du är kär i fel person: Ehm..
Tycker du om gul-bil-leken: En riktig klassiker!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Jag har 3 kronor..
Mycket är klockan: 17.29.
Många kontakter har du på msn: 64 online, 277 offline.
Spenderar du en regnig dag bäst: Inne med en massa filmer

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Filippa: Får bita ihop.. Kan ju absolut inte missa ikväll :o
Pratar du med någon på msn just nu? Yes, I do
Ringde dig senast? Mamma
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen för tillfället
Saknar du mest just nu? Min bästa vän
Ska du träffa imorgon? Klassen, laget
Vem fick du senast sms av? Filippa

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ohja!
Gråtit en hel natt: Näe
Druckit så du spytt: Nope!
Åkt vattenskidor: Nix
Åkt rullstol: Ja då..
Gjort en bakåtkullerbytta: Självklart!
Köpt lösgodis för över 50 kr: Haha, lätt!
Haft träningsvärk: Jaaaadå!
Önskat att du var det andra könet: Inte önskat, men tänkt tanken kanske
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Ehm, nej

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0