When it all falls apart

Tjolahopp!
Sitter i skolan nu med Mikaela, Kajsa och Emma. Det är snart lunch, tack och lov. Jag har så sjukt ont i magen för att jag är så jäkla hungrig! Vill verkligen få i mig en bit mat. Aja, snart är det iallafall lunch, som sagt.
Ikväll blir det att umgås med Josephine och Filippa. Vet inte exakt vart vi kommer att hålla hus, men är det någonting så är det bara att höra av sig till min mobil, hehe. Ska kanske träffa Stephanie och dom andra också, om vi är på rätt plats och tiden räcker.

Tittade ju på Stephanies match igår. Det var tänkt att jag skulle titta med Filip, men han hade för mycket plugg, så jag skulle titta själv. Men när jag kom dit så satt Adam och Fredrik där, så jag slapp titta själv. Men ett tag önskade jag nästan att jag hade suttit själv, för jäklar vad dryg Adam var, haha. Men men, jag överlevde.

Nu ska jag skriva lite frågor som ska skickas in.
See ya tonight!
Pussen


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0