We're halfway there

Spanska suger! Usch, finns verkligen ingenting värre! Sitter här och ska plugga till provet som jag ska göra nästa vecka, men jag fattar ingenting, så jag tycker inte ens det är värt att försöka. Känner att jag får ångest av att bara befinna mig i det här klassrummet! Men snart är det sluta, bara en lektion kvar. Imorse hade vi svenska redovisning av valfritt ämne. Det gick bra, och tack och lov så var det bara vi tjejer i en grupp, och vi var fem stycken. Mycket skönt!
Idag ska jag få mamma att boka biljetterna tills imorgon. Vill ju inte känna mig stressad och så.. Annars blir det väl inte att göra så mycket idag. Får se vad som händer egentligen.

Aja, nu ska jag njuta av rasten, och försöka hålla ut resten av spanskan!
Bye bye

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0