You don't know how lovely you are

Hello guys!
Har inte skrivit på länge märker jag, men jag har inte setat vid datorn heller, så..
Så vad har hänt? Jo:
I fredags var det lagfest. Den var mycket lyckad även denna gång. Blev dock att gå hem med Filippa efteråt. Jag följde med henne hem till rönnby för att hämta min cykel och cykla hem. Hon försökte övertala mig att sova hos henne, men icke! Jag ville sova i min säng. Fick faktisk "sällskap" av min bror, som pratade med mig i telefon heeela vägen hem. Puss pårej bror!

I lördags umgicks jag med Lövet och Johanna. Blev väldigt mycket köra runt i bilen, och vi hann faktiskt bli uppraggade (eller nåt) av två killar som körde upp bredvid oss några gånger. De ville att vi skulle med på fest, så vi sa okej. Men vi var ju inte seriösa, så vi körde ifrån dom, haha. Efter att ha varit ute och åkt ett bra tag, så drog vi hem till Lövet för att titta på den kanske sämsta film jag sett hittills "Dead Silence". Nej, ingen favorit. Klockan blev sedan väldigt mycket, och Johanna körde hem mig. Tackar för den! Eller något.

Sen har det varit massor av plugg. Har ju prov på 46 sidor imorgon, en argumentationsanalys som ska vara inne, och en muntlig presentation om valfritt ämne som ska vara klart. Men nej nej, jag känner ingen press, inte alls. Så jäkla kul..

See ya!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0