Your fingertips across my skin

Tjaa!
Här sitter jag i skolan, medans en grupp har historia-prov. Vi ska ju ha det muntligt, så hon delar upp olika grupper. Jag ska visst inte ha provet idag, utan imorgon. Kul, jag hade ju kunnat vara hemma och pluggat mer, eller helt enkelt bara sovit lite längre imorse. Skit.

På fredag drar jag till Stockholm för att hälsa på min kusin. Hon har sagt att vi måste titta på Seven Pounds, så det blir väl så. Den verkar ju bra, så jag hoppas på det bästa. Kusinen sa ju också att den är bra, om inte bäst, så det är bäst att det är så, hehehe.

Nej, nu ska jag sitta och vara lite social med folket här.
Vi höres!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0