BRUM BRUM BIL!

Japp, nu har jag varit ute och kört lite på vägarna! Det gick faktiskt helt okej, med tanke på att det var första gången som jag körde på riktig bilväg, plus att jag bara kört bil en gång tidigare! Och vi kom ju hem helskinnade så det finns ju inte sådär jättemycket att klaga på.. Så jag säger bara en sak.. Satan vilken frihet att ha körkort! Ska försöka skaffa det så snabbt som möjligt sen, för fatta vilka möjligheter man har!

Imorgon ska jag umgås med Filippa, sen ska hon sova här! Men jag kan säga att vi inte ska sova i sängarna! Jag nämnde nämligen ett ställe i ett tidigare inlägg där vi ska sova.. Vart det är får ni klura ut själva, moahahaha!

Nej, nu ska jag lata mig här framför dumburken ett tag.
HAREHEJ!

Kommentarer
Postat av: Mandy

bra att du är hel efter övningskörningen för jag saknar dig!

2009-08-18 @ 13:04:12
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0