CAMP ROCK!

Glömde säga till er att jag och Filippa tittade på Camp Rock idag. Jag måste erkänna att jag älskade den filmen. Kan det kanske vara att den manliga huvudpersonen är så sjukt snygg och sjunger väldigt bra? Kanske för att filmen slutar lyckligt och alla blir vänner? För att tjejen och killen får varandra? Må så vara, men satan vad den var bra! Kände mig som en liten unge (Camp Rock är ju en film från Disney Channel), men det var det värt!
Joe Jonas är SNYGG!!

En sak till kära ni! Vet ni vad jag fick idag?
Filippa hade köpt ett armband till mig i Thailand!! Jättesött, och jag blev glad när jag fick det. Lite överraskad blev jag, men väldigt glad!

HAREHEJ!


Kommentarer
Postat av: filippa

det måste vara snyggingen.. det är ju liksom givet ;) haha

2009-08-07 @ 10:24:35

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0