Dagen innan..

Yes, imorgon börjar äntligen skolan! Som jag har längtat! Eller inte.. Som jag sa förut, ge mig sommarlov hela livet! Blir deprimerad bara av att tänka på skolan. Jag orkar inte!

Min och Filippas övernattning på altanen blev iallafall lyckad! Vi var jättefina kan jag lova. Vi låg i tjocktröja, mjukisbyxor och mössa! Plus täcke också såklart. Fy satan vad jag skrattade, för vi såg verkligen ut som två killar! Roligt var det iallafall, men det blev väldigt varmt på morgonen när solen låg på. Men kul var det!

Har nyss kommit ur badet, vilket var väldigt skönt. Så nu ska jag snart sova ett tag, sen ska jag titta på paradise även fast det är skola imorgon! Får inte missa det, så deså!

PUSS


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0