Dagens hatobjekt = MYGGJÄVLARNA!

Ja, jag säger då det! Myggor måste vara bland det värsta som finns. Nu när det är så jäkla skönt på kvällarna så vill man ju kunna sitta ute och bara chilla utan att bli myggbiten 24/7! Men nej nej, så ska det inte få vara.. Så jag har bara en sak att säga.. MYGGJÄVLARNA KAN JU DRA ÅT PIPSVÄNGEN!

Idag har jag iallafall fått färg i ansiktet, det ni! Det syns verkligen, hehe.
Blev att ta ett dopp i gropen med Josephine idag. Vi träffade även Stephanie och Malin. Senare så drog jag med min bror till ormkärr för att umgås med folk. Det var helt okej, men efter ett tag blev det dött.. Så det blev att säga ciao ciao och dra hemåt, så nu sitter jag här!

JUSTE! Filippa har kommit hem nu!! Jag ska leka med henne imorgon! Happyface!

Ha det bra folket.
PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna h :)

ja majkan du är inte ensam om att hata mygg! ;o

bir köpa mygg medel fort som fan! :D

2009-08-06 @ 00:05:57
URL: http://johannaanette.blogg.se/
Postat av: Marika

Ohja, det ska köpas nu! ÖGONA BÖJ!

2009-08-06 @ 01:17:27

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0