Deppig, sjukt nere

Det har jag varit hela dagen. Vaknade med sjukt svullna ögon. Fy fan säger jag, aldrig mer! Aldrig mer ska jag somna gråtandes. När man vaknar dagen efter så ser man ut som ett spöke och ett monster. Eller ja, mest som ett monster, som en mycket nära vän sa till mig, haha!

Ja ja. Min helg är iallafall förstörd. Som ni kanske märkte på det förra inlägget så är jag inte så glad på en viss person. En person som står riktigt sjukt nära mig. Jag vill att hon ska veta om det, men det är inte så lätt att bara gå fram till henne att säga "hej, du har förstört min helg, tack för det!" Nej, jag får nog hålla det inom mig ett tag till. Men jag säger det igen. Tack för att du förstörde min helg.

Nu ska jag lyssna på musik och deppa ännu mer. Någon som kanske vill ge sig på att göra mig glad? Give it a try!


Kärlek till låten, så sjukt bra

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0