@Filippas place!

Just nu sitter jag uppe i Filippas rum medan hon sitter där nere och äter tacos. Fick nyss sms av min mor att det blir tacopaj hemma. Inte illa säger jag bara. Någon mer än jag (och tydligen Filippas familj) som tycker att det är ett måste att äta tacos på fredagar? Finns ju ingenting annat liksom, haha!

Idag har jag faktiskt varit duktig, likaså igår! Igår rensade jag ogräs och klippte häcken (okej, buskarna då!) hemma, och idag så satt jag och spikade ur spikar ur listerna som jag själv tagit ner från mitt rum. Fast jag tror några var ifrån hallen också, för det kändes verkligen som att det var alldeles för många lister för ett enda rum.. Ja, det kändes som att det aldrig tog slut, vilket min rygg fick betala dyrt för. Den gör sjukt ont och det är banne mig inte kul!

Nej, nu ska jag bara vänta tills Filippa ätit klart så jag kan säga adjö till henne för att sedan åka hem och njuta av mors tacopaj. Vem vet, jag kanske hamnar här igen sen? Hos Filippa alltså, inte framför datorn. Hehehehe.. 

Puss på er

!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0