Hjälp..!

Jag har sovit bort typ två timmar av min lördag! Det är inte bra, för jag har ingen aning om vad jag ska göra, eller ja.. Vad jag och Louise ska göra. Klockan är typ kvart i sex nu, så vi ska väl ut snart hoppas jag. Ska verkligen inte sitta inne som igår, det var sjukt tråkigt!

Klev iallafall upp klockan nio idag, vilket faktiskt kändes riktigt bra. Har fått saker gjort som jag kanske inte skulle hinna med annars. Vi har tillochmed varit nere på stan, spelat gitarr och sjungit, och åkt iväg och köpt mat. När vi hade ätit så blev vi så mätta och trötta att vi somnade när vi tittade på film, och nyss vaknade jag. Känns ju.. Jättebra..

Nej, jag funderar på om jag ska hoppa in i en dusch lite snabbt.
Ja, så får det bli!
PUSS


Bild från stan

Hahaha, jag bjuder!!!
Vad tycker ni om min dräkt? Sexy va?


Kommentarer
Postat av: Louise

It's on me. (Jag bjuder, till 100!)

Puss!!!!!

2009-08-31 @ 15:42:55
Postat av: Mandy

haha snygga tjejer! :D Gissa vem som hörde av sig till mig nyss :D? haha Gotland-studenten räcker det väl att jag säger :P



Jag saknar dig också!!! <3333

2009-08-31 @ 20:12:37
URL: http://mandytang.blogg.se/

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0