Jippie, regnet har vi ju saknat!

Tjo! Kom nyss hem. Har varit ute med Louise, Johanna och Josephine. Vi följde med Josephine till donken för att hon skulle äta. Sen bestämde vi oss för att dra till ormkärr för att chilla med folk, men dom var så osociala så det var bara tråkigt. Då åkte jag och Louise med Josephine hem till henne en stund, men sen åkte vi hem till mig igen. Så nu sitter jag bara här och har ganska tråkigt..

Måste bara få påpeka att jag ÄLSKAR Dead by April. Fy satan vilken härlig musik dom gör. Man blir typ.. Glad av den. Eller ja, man får en positiv känsla av att lyssna på den musiken! Hårdrock is the new shiet!

Vi hörs folket!
Puss


Bjussar väl på en gammal bild nu när jag kommer åt mina äldre bilder igen!
Ciao!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0