@Johannas place!

Tjena tjena folket!
Sitter nu hemma hos min kusin Johanna, där jag även kommer spendera natten. Imorgon ska vi nämligen åka till gropen för bad om vädret tillåter.
Nu sitter vi och tittar på älskade paradise! Kan inte få nog av det, hehe.

Idag har det varit chill. Bara varit hemma för det mesta, men senare på kvällen cyklade jag och Josephine runt lite runt gryta, och tillslut så fastnade vi på ormkärr med folk. Efter ett tag så skulle Josephine hem, och då bestämde jag och Johanna oss för att jag skulle sova hos henne. Inte helt fel, det var ju trots allt ett tag sen.

Nu ska jag fortsätta titta på tv!
SEEE YAA



PUSSHEJ FOLKET!
Puss på Johanna

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0