Lyckat

Lövudden rockade! Haha. Höjdpunkten, eller höjdpunkterna, var lätt trampbåten som jag, Kajsa och Stephanie drog ut med. Tyckte dock inte alls om den dumma, fula och äckliga fripassageraren som hakade på. En spindel alltså, ingen människa. Människorna på land måste ha undrat vad f*n vi höll på med där ute på vattnet, för satan vad vi skrek! Den andra höjdpunkten var slutet när alla drog ner varandra i vattnet, med kläderna på. Stackars lilla Anna som hade en hel träningsoverall och skor på sig, ja, hela köret! Och eftersom det var jag som drog ner henne, så säger jag förlåt. Men det var jäkligt kul, haha! Vädret var också bra, men nu är det tråkigt som bara den. Jag hatar verkligen regn.

Nu ska jag fixa mig för att sedan åka ner och möta kusin på centralen. Sen ska jag banne mig sova, satan vad trött jag är!

PUSS


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0