Trött!

Klev upp klockan 9 imorse, tog en dusch sen somnade jag om. Sov väl till halv 11 då, men då gick jag faktiskt upp och fixade mig för att sedan titta på innebandy med Filippa. Vi hann inte se hela, eftersom hon skulle hinna med tåget till huvudstaden 13.52. Så jag följde med henne till centralen, och när hon hade klivit på tåget och åkt iväg så träffade jag Stephanie på stan och gick runt med henne. Hon köpte lite kläder, och jag säger bara det.. Det är helt sjukt att man alltid hittar massor av kläder när man inte har pengar. Det går mig verkligen på nerverna..

Nej, nu ska jag sitta inne och bara lata mig.
Jäkla skitväder också! Usch!

CIAO


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0