Damdidamdam

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jajemän!
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inga, så nej..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej, inte vad jag vet...
4. Dog någon som stod dig nära?: Njae..
5. Vilka länder besökte du?: Sverige i mitt hjärta!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?: VM-veckan!!!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 5-12 dec..
8. Vad var din största framgång 2009?: Jag vet inte..
9. Största misstaget?: Skolan, typ.  
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Min högerfot har strejkat rejält mot mig i år..
11. Bästa köpet?: Min skjorta, tror jag
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Hmm.. Vart lite festande.. Sen mitt jäkla comviq
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: 5-12 dec!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Cidinho & Doca -Rap Das Armas, Flo-Rida - Right Round, Bryan Adams - Summer of '69, Calle/Mark Cohn - Walking in Memphis, David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch och VM-låten!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Svårt att säga.. Men gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Vet inte faktiskt.. Varit ute kanske..?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Hmm.. Vet ej
18. Hur tillbringar du julen?: Med familjen, morbror från storstaden kanske
19. Blev du kär i år?: Inte kär tror jag, men lite intresserad..?
20. Favoritprogram på TV?: NIP/TUCK
21. Bästa boken du läste i år?: Pojken som kallades Det trilogin
22. Största musikaliska upptäckten?: Dead by April, och sen insåg jag hur mycket jag faktiskt älskar The Fray!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, min älskade mobil!
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Jag firades hemma på morgonen av familj, sen blev det middag på stan med mina brudar Josephine och Filippa!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Om hela året hade varit VM-veckan. Haha, fyfan vad jag tjatar!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Jag vet inte, men mindre mjukis än tidigare!
29. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner, familj, VM, innebandyn och kattungarna!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Typ.. Taylor Lautner och Steven Strait.. Jesse McCartney också!
31. Vem saknade du?: Tror inte jag saknat någon egentligen. Dom flesta träffar jag ju.
32. De bästa nya människorna du träffade? Måste säga Emil och Eddie. De fick en att skratta trots att man varit vaken i typ 40 timmar i sträck!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0