Dan före doppare dan..

Tjena hejsan!
Här sitter jag en vit onsdag. Vaknade runt kvart i nio imorse. Sen dess har jag inte gjort mycket alls. Försökte somna om, men icke..

Igår vart det stan med Filippa. Kan säga att jag aldrig varit på stan så länge förut. Men kul var det, för sällskapet var ju i toppklass! Tack flickvän! Hihi. Så nu är iallafall alla julklappar inköpta och färdiga. Det är ett som jag måste slå in bara. Får fixa det sen.

Senare ska jag hem till Filippa för film-maraton. Hela dagen. Vi ska se alla filmer vi snackat om att se. Inte helt fel, va? Bara slappa framför TV:n dan före doppare dan.. Inte mig emot!

Nej, det får räcka sådär.
CIAO!

b


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0