Don't want this to end

Här sitter jag i "bränn-rummet". Ska bränna två skivor till, sen är jag klar för dagen. Då bär det istället av till ABB-arena för att hjälpa till med att lägga golv + bygga sarg. Imorgon börjar slutspelet, och på lördag är det slut. VM är slut på lördag.. Jag vill inte!
Hela veckan har varit så sjukt bra!! Människorna går inte att beskriva! Varenda en är så sjukt rolig, trevligt och allmänt snäll. Har inte gått en dag utan att jag har fått skratta tills jag fått ont i magen. Den här veckan har varit en upplevelse som jag mer än gärna gör om. Fy satan vilket underbart gäng jag har fått umgåtts med. Jösses säger jag bara..

Tack. Tack för allt, för en underbar vecka alla VM-volontärer!!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0