Tidsfördriv 2!!

10 favoriter:
Färg:
Svart eller blå!
Mat: Tacos, helt klart
Band: tAKiDA, Bon Jovi, Nickelback typ.. Många mer också
Film: Så svårt.. Älskar gråtfilmer, haha
Bok: Hmm.. Pojken som kallades Det trilogin
Sport: Innebandy!!!
Årstid: Sommar sommar sommar!
Veckodag: Fredag och lördag
Glassmak: Choklad!!!!
Tid på dygnet: Svårt val. Hmm.. Typ 20-21

9 för tillfället:

Humör: Hmm.. Lite besvärad eller vad man ska säga
Smak: Mint
Kläder: Mjukisbyxor och en stor t-shirt
Bakgrund: På datorn är det någon windows bild
Nagellack: Inget, men vill ha svart!!
Tid: 21.55
Omgivning: Min katt var nyss här, men drog, så.. Jag är all alone!
Irritationsobjekt: Avståndet....

8 första:
Bästa vän:
Rosanna tror jag..
Screen name: Don't know..?
Husdjur: Katt och hund
Piercing: Har hål i öronen, men har inga örhängen just nu
Förälskelse: Hmm.. Tobias tror jag..
Musik: Ehm.. Haha, ska jag komma ihåg det?
Bil: Ford I guess..?
Kyss: Pontus

7 senaste:
Cigarett
: -
Mat: Pommes frites och korv
Dryck: Mjölk vv
Biltur: Igår
Kyss: -
Spelad låt: Ane Brun - True Colors
TV-program: Halv åtta hos mig, haha!!!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Haha, nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ohja!
Varit med på TV: Klart!
Kysst någon du inte känner: Mjo..

5 nej tack:
Kläder:
Haremsbyxor!!
Mat: Pölsa, ärtsoppa, FISK
Musik: Jag är en allätare!
Dryck: Jag är inte så mycket för svartvinbärs och hallondryck/saft och så..
Personlighetsdrag: Vet ej..

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Tittade på innebandy på tv, smsade, duschade, sov
Du kan höra just nu: MUSIK, TV, syster, hunden
Du inte kan leva utan: Mina vänner, min familj, kärlek, MUSIK
Du gör när du har tråkigt: Datorn, musik, sjunger, gitarr

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Dom vet
Du tycker om: Tycker om alla mina vänner
Du inte gillar: Säger jag väl inte här?

2 val:
Kaffe eller te:
Haha, levde typ på kaffe under VM, så.. KAFFE
Vår eller höst: Båda, fyller ju på hösten! Hehe

1 önskan: Att jag får som jag vill någon gång

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0