Tidsfördriv!!

Ditt äldsta hångel? 20
Vad tycker du om kärlek? Bra!!
När kramade du någon sist, vem? I lördags.. :(
Saknar du någon speciell person? Kan man säga, ja..
Har du svårt för att bli kär? Nej. Lite för lätt nästan
När kysste du med någon sist? Ett tag sen
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Yepp
När fick du senast en komplimang, av vem? Hmm.. Under VM, av en som var där och fotade...
Har du hånglat med någon av samma kön? HAHAHAHAHA

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Nej, inte vad jag vet
Hånglat med nån riktigt ful? Hmm.. Nje..
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? Nej!
Gjort något riktigt dumt? Har nog hänt, jaa
Gjort något du verkligen ångrar? Ohja..
Varit nykter på nyårsafton? Ja?
Åkt ambulans? Nej..
Gjort nåt olagligt? Mjo
Fått din mamma att gråta? Ne, min mamma är en tuffing!
Slagit ner någon? Bara på skoj!
Skämts över dina föräldrar? OM jag har!
Skämts över dig själv? Ett x-antal gånger!
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
Tar du droger? Haha, seriöst?
Dricker du? Inte för tillfället
Vilka kläder sover du i? Stor t-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? Kräldjur......
Varit kär? Mm..
Är du ensam nu? Yepp, all alone.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Du sov med? E..
Såg dig gråta? HAHAHA, MIN REKTOR
Fick dig att gråta? -
Du delade en cigg med? -
Du gick på bio med? Filippa och Kajsa
Skällde på dig? -
Skrev till dig på msn? Kusin


1.När var du full senast?
 Länge sen
2.Vem hade du senast sex med? Haha, de ni..
3.När mår du som bäst? På innebandyplan. Fast mådde också bäst under VM!
4.Vilken pryl klarar du dig inte utan? Mobilen tror jag
5.När bajsade du senast? Vill du verkligen veta..?
6.Vad står det i ditt senast skickade sms? Haha, okej då ;p<3
7.Vem ringde du senast? Filippa
8.Vem ringde dig senast? Syster
9.Är du kär i någon för tillfället? Ne..
10.Senaste konserten du var på? tAKiDA förra året..
11.Favoriträtt? Tacos!!
12.Snyggaste hårfärgen? Spelar ingen roll, men ett plus på killar är brunt, raowr!
13.Solresa eller vinterresa? Solresa.
14.Testat trekant någon gång? Haha, nej nej
15.När testade du dig senast för könssjukdomar? Har inte gjort
16.Vad heter din första kärlek? Har nog inte haft min första kärlek ännu.
17.Vad var det senaste du köpte? Ehm.. Kommer inte ihåg!
18.Favoritserie? NIP/TUCKv 2½ men
19.Senaste film du såg på bio? Twilight/New Moon
20.Vad gör du helst en lördagskväll? Beror på vad jag är på för humör
21.Mys eller sex? Båda
22.Morgonmänniska eller nattmänniska? Natt natt
23.Har du några tatueringar eller ska du tatuera dig? Jag ska tatuera mig!!
24.Hur länge vill du leva? Så länge jag mår bra och är lycklig
25.Värsta känslan? Svårt.. Vet ej..
26.Bästa känslan? Glädje, lycka, kärlek

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0