10/2


hejsan allihop!
sitter i skolan på håltimme. har fått lånat kevins data eftersom min ligger i skåpet, och jag orkar inte gå och hämta den. bussigt av honom, faktiskt. de flesta killarna i klassen som har hål-timme spelar biljard, och det är ju inte direkt så att jag vill joina dom, hehe.. kajsa och mikaela var hurtiga idag igen, så de tog med sig kläder för att gymma. jag däremot kände inte för att gymma idag, så här sitter jag och bara tar det chill.

idag händer det väl inte så mycket. kanske tar och tvättar mina kläder, skulle behövas.. blir väl egentligen mest chill helt enkelt. måste fixa mitt rum också.. ser ju förjävligt ut som alltid. det är sjukt faktiskt, att varenda gång jag städar och fixar rummet så tar det två röda och sen ser det ut likadant igen. inte kul, bara jobbigt.

igår var det lite tjafs. fattar egentligen inte vad som händer. det är så mycket nu. jag undrar om det beror på att vi är i den åldern nu.. jobbigt är det i varje fall. att sitta där och bara höra allt gnäll, tjafs och alla kommentarer om hur dum, ful och vilken idiot man är. det svider, och gör ont. men jag ska inte haka upp mig på det, jag ska orka gå vidare och kämpa.

jag saknar min bästa vän. fick ett jätte sött sms av henne igår. blev jätteglad när jag läste det, verkligen. det är alltid lika skönt att veta att man har någon som henne. helt underbart. så jäkla bäst.

ne, nu ska jag sitta här och vänta på att kajsa och mikaela ska gymma klart och komma hit och göra mig sällskap.

ciao!

dagens låt; lostprophets - rooftops

Kommentarer
Postat av: stephanie

hihi du e bäst du

2009-02-10 @ 18:41:05

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0