11/2

HEJ!
idag är marika glad.
dagen började med innebandy, vilket var riktigt roligt! jonatan (förlåt alla för att jag skrev fel först) kronstrand och järfällas tränare joakim ? tränade oss. riktigt kul, även fast det bara var en massa teknik. men dom var snälla och dom gjorde roliga och nya övningar.
när vi skulle göra den sista övningen, med fotarbete, så slocknade hela hallen. det var kul, hehehehe.
tog väl sisådär 5 minuter tills det var tänt igen, så då körde vi igång. måste få säga att man kände sig bra dum när man gjorde övningarna, HAHAHA!

innebandyn slutade lite sent, så vi insåg att vi inte skulle hinna till maten om vi skulle duscha och så, så jag, kajsa, mikaela och emma tog oss hem till kajsa för att äta något litet. jag fick tag i den kanske suraste apelsinen jag har ätit i hela mitt liv! jag bara kände hur otroligt fina miner jag gjorde när jag åt den. herregud säger jag bara.

vi gick väl tillbaka till skolan 10 i 12 för att hinna till lektionen som började prick. måste säga att det är grymt jobbigt med mina ben. dom är seriöst så jävla korta, så jag hänger inte alls med. jobbigt jobbigt. emma, kajsa och mikaela;
HUR ORKAR NI? jäkla turbofart på alla, hehe..

men men, nu är det dags för engelska, så vi höres!
goodbye

dagens låt;
chester see - god damn you're beautiful

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0