12/2

och så var det dags igen. detta helvete, kan det inte bara få ett slut? spanska borde inte ens finnas som ett ämne i skolan. det får mig verkligen såå deprimerad. jag vet inte vad jag ska ta mig till! men men, om 2 timmar så är det helg, vilket behövs.

har 2 matcher i helgen, men sen vet jag ju inte om jag ska spela båda. jag hoppas inte, för jag vet inte om jag orkar. men ska jag vara med, så blir det bara att kriga på.

jag har jätteont i mitt knä, eller i baksidan av det. jag vet inte vad jag har gjort, men jag är nästan säker på att mina inomhusskor har någonting med det att göra. pappa har faktiskt sagt att vi ska titta på nya. innebandy skor denna gång. hehe.

ikväll är det träning. bara att ge allt, som alltid. sen är det helg. jag älskar helger.

nu är det spanska som gäller, så..
vi hörs!

dagens låt;
Akon feat. Sweet Rush - Troublemaker


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0