13/2

hej!
idag är det en bra dag. idag är det studiedag. så himla skönt!
vaknade 10.10 idag. sen blir det väl bara att ta't lugnt. vet inte vad som händer, så det visar sig väl.

igår var det träning. riktigt rolig sådan också! började med att vi spelade match mot 95-tjejerna, som de flesta torsdagarna, som vi vann med 4-1. och en viss tjej spelade forward, haha!
kände mig som en förvirrad och bortsprungen höna, men men. gjorde nästan mål ju!

efter träningen blev det att stanna kvar för att sedan titta på pappas och deras träningsmatch mot HJ18. jag, som vanligt, fick sitta och sköta klockan. och det var ju kul.. 22 mål fick jag knappa in på klockan. 18-4 vann pappas lag med. mycket roligt, verkligen.

nee, nu äre chill som gäller! uppdaterar säkert senare!
pussen


hej igen!
idag inhandlades guitarhero worldtour, med hela kitet alltså. har haft själva spelet tidigare, men inte trummorna och mikrofonen. kom hem, spelade lite, sen drog pappa iväg för att hämta mamma, så jag fixade tacon.
sen brakade helvetet loss. orkar inte berätta, men jag har det fan inte roligt här hemma! men men, ska väl krypa ner och titta på någon film. blir ju tidig säng idag eftersom det är tidig samling imorgon.

så vi höres!
hejsvejs

dagens låt;
howie day - collide

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0