18/2

okej, idag är det verkligen inte min dag! jag är verkligen bara sur och jobbig att ha att göra med, så akta er.
innebandyn idag gick verkligen sämst, har inte varit så jävla dålig på hur länge som helst! kände verkligen bara hur luften gick ur mig, och tankarna från alla andra om att jag verkligen var värdelös idag.
men men, alla har väl sina dåliga dagar, och min var idag.

sitter i skolan nu, jag sket i lunchen. tjejerna skulle hem till kajsa, och jag orkade inte gå dit, så jag tog mig tillbaka till skolan, så här sitter jag nu.
kajsa skulle ta med en smörgås till mig. mycket snällt. hoppas på att det blir någon god.

ikväll är det match.. får se hur det går, eftersom jag inte direkt har haft en så lysande dag hittills. får väl helt enkelt hoppas på det bästa.

har inte så mycket mer att skriva, så jag sätter punkt här och nu!

see ya!

dagens låt;
nickelback - gotta be somebody

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0