19/2

hahaha, vad ska man säga?
igår var det ju match, och det måste ha varit den absoult sämsta matchen jag gjort NÅGONSIN. jag skämdes nästan över mig själv, usch! men hallen/planen är ju inte den bästa heller. så sjukt hårt golv så bollen studsar som bara den.
men men, iallafall.. det hände en rolig sak på matchen igår. eller a, rolig och rolig..
jag gick in med kropp mot en tjej, som tidigare visat att hon är grymt aggressiv, och tog bollen av henne. sedan när jag har passat iväg bollen, så kommer hon 2 sekunder efter och crosscheckar mig så in i helvete!
jag faller pladask ner i golvet, lite chockad över det som just hände, och börjar garva.
fy fasen så kul det var!

idag ska jag till tandläkaren, gud så kul! ska väl spänna tandställningen.. gud, jag ryser bara av tanken. nej nej nej..

blir att skippa lunchen idag med kajsa, så går vi till västeråshallen för att titta på innebandy-dm, som karin ska spela!! har packat ner smörgåsar och varm choklad, hehe.

det var allt jag hade att skriva av mig just nu, kanske uppdaterar senare.
CIAO

dagens låt;
manian - welcome to the club

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0