20/2

idag är det fredag, och fredagar tycker vi om!
började med att jag bara tittade på innebandyn i skolan, eftersom jag är så himla seg efter matcher/träningar i veckan. sedan begav vi oss till matsalen för att äta mat. och gott var det! det vart stekt potatis med kyckling och rotpepparsås. MUMS!

när vi gick tillbaka till skolan från matsalen så blev det lite skratt. (endast jag, kajsa och emma förstår)
vi gick förbi friskis&svettis, och det var så himla mycket bilar där, så jag frågade emma och kajsa om det är något speciellt där på fredagar eftersom det var så mycket bilar.
kajsa; jag tror det är någonting speciellt där, för.. Å HERREGUD
marika&emma; va?
kajsa; Å HERREGUD!
marika; VADÅ?!
kajsa; KOMMER NU!

ni som inte var med fattar säkert ingenting, så bli inte förvirrade eller något, men roligt var det! det som hände var då att en viss person kom gående där, emot oss, hehehe.. 

imorgon blir det bio med bästa vän, vilket är väldigt efterlängtat. efter det drar vi hem till mig för mat och mys. 
du är bäst vännen

nej,
nu drar jag mig härifrån, innan inlägget blir för långt för att läsa.
vi hörs!

dagens låt;
david archuleta - crush

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0