22/2

hej!
idag kom mamma och pappa hem igen från kryssningen som dom åkte på igår. mamma köpte min nya favoritparfym, kylie minouge "showtime". hon hade frågat mig innan om det fanns någon parfym jag ville ha, men jag hade ingen aning, så hon fick fria händer. och så köpte hon den, och gud så gott den luktade! jag fick även mina efterlängtade caramint-karameller. jag vet inte om ni har ätit såna förut, men det är karameller med caramell-smak i mint pulver i en plåtburk med grönt lock. sjukt goda är dom iallafall! en 250g chokladkaka bjöds man även på. mycket snällt.

igår var bästa vän här. började med att vi skulle mötas med cykel vid önsta skolan. när jag gick ut så såg jag inte min cykel där den skulle stå, så då fick jag lite panik eftersom hon redan var på väg. då kom jag på att den enda som har lånat min cykel innan var min lillasyster. så jag gick in och frågade var min cykel befann sig, och så sa hon att den var hos hennes kompis. då blev jag riktigt arg. jag bad henne att hämta den, men nej då. inte skulle hon göra det inte. så det blev till att ringa stephanie och be henne cykla en annan väg och möta mig för att sedan gå och hämta cykeln. det tog lite längre tid, men det gick bra. efter det så cyklade vi till ica. jag köpte lite saker till min bror, som hade bett mig göra det. köpte även en chokladkaka till angelique. vi betalade, och begav oss sedan hem till mig. då började vi lira lite guitar hero. stephanie började med att visa sina skills på trummorna, och det gick ju lite si sådär i början.. men sen, då jäklar gick det som på räls. spelade väl det där ett tag, sen bestämde vi oss för att ta lite kort istället. sen gjorde vi väl inte så mycket mer. hon åkte hem vid halv 1- 1, och jag följde med henne en bit. mycket trevlig kväll iallafall!

denna snö! ta bort den! jag hatar snö, jag vill bara ha sommar, sol och vääärme! det behövs verkligen, och det är såååå efterlängtat! orkar inte med denna kyla längre. hjälp mig någon, snälla!

nej, det var väl det jag hade att berätta.
CIAO

dagens låt;
midnight hour - running away


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0