25/2

hello there.
har inte skrivit på tre dagar nu, men det har inte riktigt känts som att det behövts. har inte riktigt pirrat så mycket i fingrarna. men nu skriver jag, så..

igår var det match borta i örebro mot hovsta. det blev en förlust att ta med sig hem. men domarna var det värsta. ni som verkligen känner mig vet att jag inte är den som lägger energi på domarna. men igår vart det tyvärr så. inte mycket, men mer än vanligt. det var verkligen skit-dåligt. men men, nog om det. vi förlorade med 6-2, och jag tycker faktiskt att vi har rätt att skylla lite på hallen. det var ju inte den största och bästa direkt. aja, sista matchen i div.2 på lördag mot H/M IBK. finns ingenting annat än kross.

nu/snart så ska jag, syster och mamma till hälla. blir att äta pizza hut, eftersom syster har fyllt år, så det blir hennes födelsedagsmat. efter det så blir det att storhandla på maxi. sen ska jag till tandläkaren.. blir att sätta i hela tandställningen, alltså där nere. så, när ni ser mig nästa gång så syns ingenting annat än en tandställning i min mun. jag kan inte vänta på att få komma till skolan och få höra nisses kommentarer! jag lääängtar..

nej, nu måste jag göra mig i ordning för att åka.
så vi hörs!

dagens låt;
savage garden - crash 'n' burn

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0