26/2

okej, jag ger upp. jag orkar inte mer. med den här blogg designen alltså. jag fattar verkligen ingenting om hur man gör. ska verkligen se till så att stephanie vill hjälpa mig med den snarast, hehe. vill inte ha den se ut så här, det är ju så tråkigt på något sätt. vill ha det lite finare, så det känns.. hmm.. bekvämare (?) att läsa. ja ja, jag hoppas på att få det fixat så snart som möjligt. håll ut!

idag har jag inte gjort så mycket. har bara varit hemma egentligen. hade ju tidig träning idag (16-18) så det kändes inte som att jag skulle hinna börja med så mycket heller. vaknade ju halv 12, så det vart lite sent. men sen var det dags för träning iallafall. vi var 10 pers. kul kul.. och ändå så var det träning blandat med 95;orna. så det var väldigt dåligt. fast det är ju sportlov nu, så jag förstår ju att folk är borta. vi tjejer vann iallafall en varsin dricka av tränarna efter att ha suttit 20 bollar totalt i krysset under en 7 minuters period. mycket bra!

efter träningen följde jag med ninni ner på stan. hon skulle äta spicy, och sedan ta tåget till eskilstuna för att gå på 100-dagars festen, så hon frågade om jag ville göra henne sällskap. annars skulle jag bara fått sitta i bombardier i cirka 2 timmar. så jag följde med henne ner, och åt med henne. och snabbt gick det! jag tror vi kom fram till att vi åt på 8 minuter. vart ju så snabbt eftersom hon hade ett tåg att hinna med.

när jag kom till busshållsplatsen för att ta bussen tillbaka till bombardier så hade jag inte alls timingen på min sida. i 31 minuter fick jag sitta och vänta.. men jag fick sällskap av världens sötaste gumma, haha.

sen var det bara att titta på pappas och deras träning, hem och äta, duscha och sätta sig här.
så.. det var väl det jag hade att skriva..
eller nej! just det.
jag har ju suttit i tandställningen där nere nu. och jag säger bara ett ord: SMÄRTA. jag vet seriöst inte vad jag ska göra! jag får panik. men men, det går nog snart över. hoppas jag. verkligen.

så. nu var det slut!
pusshej

dagens låt;
seconhand serenade - stay close don't go

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0