27/2

hej igen allihopa!
som ni alla kanske ser så har jag fått upp en egen header, tack vare stephanies hjälp. den får duga till en början helt enkelt. och för er som kanske undrar vem den otroligt snygga mannen där uppe i mitten är, så är det ju min man. kim källström, the one and only. ni som inte känner mig så bra vet kanske inte att.. ja, han är min kung helt enkelt!

nu sitter jag här och skriver i bloggen, samtidigt som stephanie sitter bakom mig och lär sig spela howie day - collide på gitarren. hon har bestämt sig för att kunna spela den helt och hållet innan hon åker hem. och jag måste erkänna att det faktiskt inte låter så illa som man kan tro att det ska göra när någon som inte brukar spela gitarr provar att spela en låt för första gången. hon är faktiskt jätteduktig!

tidigare idag så var vi ju som sagt, i det tidigare inlägget, nere på stan. jag köpte ett par nya svarta tygskor, en tunika, ett par svarta leggings, eftersom det var ett väldigt stort hål i mina andra, en foundation och en mascara. men innan jag fick allt det där inhandlat så gick väl jag och stephanie runt i iallafall nästa 2 timmar för att leta efter present till fredrik som fyller år imorgon. men sen hittade vi, eller stephanie, det som skulle köpas, och vi var klara.

när vi varit på stan så tänkte vi gå på hockey, men stephanie hade inga pengar, så nu sitter vi här, hemma hos mig istället. och hon plinkar på gitarren. och det går framåt.

vi hörs hörrni!
puss

 
underbar, helt enkelt

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0