28/2

halli hallå.
här sitter jag, helt ensam en lördag kväll. kan väl inte säga att det är någon nyhet. det brukar jag göra nästan varje lördag faktiskt. men vad har jag gjort idag då..? jo, det började med match mot hökåsen imorse, i s:t ilian. det var ju inte alls roligt kan jag säga. halt och jävligt. men vi vann, med 7-5 tror jag. kan ju inte påstå att vi spelade så himla bra, men vi vann ju, och eftersom vi slog dem, så åker dom ner i div.3. bye bye hökåsen!
och jag får seriöst tokspel. min fot är verkligen förjävlig! jag stukar den bokstavligt talat varje match. vill bara.. ååååh, bort med den eller något!

liverpool spelade mot middlesborough idag.. och förlorade, med 2-0. bittert är väl det enda jag kan säga. dom spelade ju bra, men dom sätter ju inte sina chanser. och vilka chanser dom fick, då! men men, sätter man inte dom då, så får man nästan skylla sig själva.

har faktiskt inget mer att säga, förutom att jag har världens bästa vän. alla borde ha en som henne. finns inte en tråkig stund med henne. jag tror inte det finns någon med våran humor, seriöst. kan bara säga att jag är så otroligt glad att jag har henne.

nu ska jag sluta skriva för idag, men vi kanske hörs imorgon om jag skriver och ni känner för att läsa.
pusshej!

dagens låt;
boyce avenue - tonight

nu när stephanie lärt mig lägga ut videoklipp så tänkte jag passa på att lägga ut en grymt bra låt med ett grymt bra band som jag hoppas alla kommer veta vilka det är någon gång.



kärlek

Kommentarer
Postat av: stephanie

aww du är bäst!

LYSSNAR PÅ DOM HELA TIDEEEN:|

haha

2009-03-01 @ 00:59:16

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0