6/2

step up och match

nemen tjenare!
känns som att jag vill prova på blogg.se nu istället, blogspot blev.. tråkigt av någon anledning.
så.. här är jag!

idag var det skola som vanligt. vi hade ingen specialidrott, utan teori. det var väl inte så roligt, men vafan. vi fick ju sluta 30 min tidigare så vi fick längre tid på oss att äta och så. sjukt skönt att inte behöva stressa.
och jag har tänkt på en sak.. alla går så mycket snabbare än mig! jag och mina ben hänger verkligen inte med. hehe, benen är ju inte direkt dom längsta.. men jag hinner iallafall, och det är ju bra.

idag blev det faktiskt jättegod mat i skolan. inte pasta idag inte. nej, idag var det fläskkotlett med stekt potatis! YUMMIE!

ikväll är det match mot per-ols i div.2. jag är jätte nervös inför matcherna nu för tiden.. måste vara för att jag spelar i ett nytt lag. hmm.. ja ja, det går ju alltid över någon gång.
men jag måste säga att det är väldigt roligt nu! tjejerna är roliga, träningarna är roliga, och sen går det ju hyfsat bra för mig, vilket inte är ett minus.

imorgon blir det att jobba på finnkampen. sälja matchprogram, jarå!

ne, nu ska jag städa rummet och sedan byta om för att fara på match! uppdaterar senare med resultat.
see ya!

dagens låt;
seconhand serenade - why

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0