9/2

hej allihopa!
idag är jag sjuk. vaknade med migrän. usch säger jag bara, alltid lika obehagligt.
så jag har bara varit hemma. la mig ner och tittade på melodifestivalen som mamma spelade in i lördags, eftersom jag inte hann titta då. var väl typ 2-3 bra låtar, resten var skit. och alltid ska det vara så. de flesta av låtarna som är med är ju skit. sen går alltid någon av skit-låtarna vidare ändå. aja, skit samma.

i helgen var det 2 matcher..
förlust i fredags med 1-9 mot per-ols.. det var verkligen inte roligt kan jag säga.
i söndags förlorade vi med 1-3 mot lockerud. dom var ju riktigt bra, så det var ett okej resultat. jag tycker vi gjorde en jäkligt bra match faktiskt.
jag fick dock en armbåge på ögonbrynet. det gjorde mig snurrig och illamående, men jag tror inte att det var någon hjärnskakning. så jag stog över den 3;e perioden. kanske var det armbågen som orsakade min migrän idag?
vem vet, vem vet..

ne, jag hade faktiskt tänkt ta mig ett bad nu. skulle sitta riktigt fint. sen får vi se vad som händer. ska iallafall ta det lugnt.

vi hörs, människor!
pussen

dagens låt;
aerosmith - i don't want to miss a thing

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0