@Filippas place, dagen innan..

Sitter hos Filippa nu och skriver på hennes älskade Macbook! Jag och Josephine är här på obestämd tid, får väl se när vi drar härifrån. Jag har iallfall packat klart och är redo för att åka till Hönö! Så jag spenderar natten hemma hos Josephine, och imorgon bitti bär det av, så detta är nog det sista inlägget på en vecka. 

Jag har insett att jag kommer missa 4 jävla avsnitt av PH! Jag vet inte hur jag ska klara mig.. Min bror får väl helt enkelt uppdatera mig, om han nu går med på det.. Annars är jag väl halvt död när jag kommer hem. 

Nej, ville bara uppdatera en gång innan jag drar. Vem vet, det kanske slinker in ett inlägg ikväll, beroende på om jag och Josephine sitter någonting vid dumburken. 

Om inte det blir så.. Ha det jävligt bra nu gott folk!
Pusshej!!!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0