@Filippas place!

Sitter här hemma hos Filippa och skriver på hennes schteek-dator. Den skitungen har nämligen en Macbook, ni vet apple? Inte lite skön dator heller, så liten, men så skön!
Vi har precis tittat på film. Det blev pakten. En helt okej film med mycket ögongodis, och det menar jag! Gosch.. Till filmen blev det pizza, och kladdkaka till efterrätt. Kan lugnt säga att jag är mätt nu, och lär nog vara det för ett tag framöver, hehe.

Ikväll är det sista PH för den här veckan. Sen måste jag vänta till måndag igen.. Jag orkar inte! Kan dom inte bara sända det sju dagar i veckan? Det är ju tortyr.. Jag är så fast, verkligen sååå fast!

Nej, nu ska jag nog vara lite social med Filippa. Vi hörs, jag kanske uppdaterar senare.. Om jag vill/orkar.. 
PUSSSS

En riktig liten mumsbit!

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0