Hej tråkmånsar!

Kände bara för att kalla er som läser för det. Bara för att liksom. Hehe, lite busigt.

Här sitter en nyduschad och trött Marika. Ikväll har jag bestämt att jag ska sova direkt efter PH! Skulle verkligen behövas..

Igår och idag har jag varit i Rocklunda och checkat hockey med Stephanie! Blir även att dra dit imorgon, om inte torsdag och fredag också? Det visar sig väl.

Har även umgåtts massor med Josephine, och nu är det bestämt! På söndag drar jag, hon och hennes päron till Hönö, en ö som ligger ca 40 min utanför Göteborg. Blir troligtvis en trip intill stan också, det hoppas vi på! Liseberg skulle ju inte vara helt fel att besöka! Jag, eller vi, blir borta i en vecka! Känner på mig att det kommer bli grymt nice! Hoppas bara att vädret blir bra!

Nu ska jag sitta här och vänta på att PH ska börja.
Vi hörs!


Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0