Marika + gitarr = sant!

Ja, för er som inte visste det, eller för er som helt enkelt inte snappat upp det ännu, så älskar jag att spela gitarr! Det håller jag på med under största delen av min fritid. Finns inte mycket som är bättre än att bara sitta med sin gitarr och spela det man känner för.
Jag fick dessutom en ny gitarr för.. Ja, 1-2 veckor sen. En stålsträngad Cort. Jag hade en nylonsträngad gitarr innan, och jag måste bara säga att den jag har nu låter 1000 gånger bättre. Jag tror dock inte att ni kommer få höra mig spela, men vem vet? Någon dag kanske jag får fnatt och lägger upp ett klipp här på bloggen. Men chansen är nog inte allt för stor, hehe.

CIAO

Bjuder väl på en bild på min käraste

Kommentarer

Något att säga?:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ingen annan ser den förutom jag)

Har du en blogg kanske?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0